Od začátku spolupráce s Penzijní společností České spořitelny jsme se zaměřili na to, jak jejich komplexní a stabilní nabídku penzijních produktů přiblížit nejen jejich stávajícím klientům, ale také mladším generacím. Naše agentura zajišťuje správu sociálních sítí této společnosti, kde se zaměřujeme na edukaci o důležitosti dlouhodobého spoření a na komunikaci výhod, jako jsou státní příspěvky a daňové úlevy.
Správa sociálních sítí Penzijní společnosti se opírá o jasnou a srozumitelnou komunikaci finančních produktů, a to prostřednictvím aktuálního a užitečného obsahu. Využíváme kombinaci edukativních příspěvků, které vysvětlují výhody penzijního spoření, a zábavných formátů, které oslovují širší publikum. Díky našemu přístupu si společnost udržuje dlouhodobou důvěru klientů a zároveň oslovuje nové zákazníky.
Díky naší strategii se podařilo zvýšit povědomí o penzijním spoření u mladší populace a zároveň jsme přispěli k růstu online komunity. Naše práce pomáhá Penzijní společnosti udržet si svou pozici lídra na českém trhu, a to díky kvalitní komunikaci a zapojení uživatelů na sociálních sítích
Čas jsou peníze, to víte moc dobře. Základem efektivní komunikace je mít jasný plán, podložený daty. Pomocí naší metody ImpactCalculator™ vám dokážeme vygenerovat jednostránkovou strategii už po jedné konzultaci.
Dotazník nám poskytne klíčové informace o vašem podnikání a strategii
Odborně ohodnotíme vaši současnou komunikaci a tržní pozici pro identifikaci zlepšení
Pomocí ověřené metodiky zkombinujeme vstupní data a získáme efektivní komunikační mix
Zadejte pár základních údajů a pusťme se do toho.
„V HUSTLE nám dlouhodobě pomáhají zvyšovat zásahy. Vedle kreativity a zkušeností v tvorbě videí oceňuji skvělý osobní přístup. Tým reaguje na naše potřeby téměř 24/7.”
„Brandová kampaň v podání HUSTLE byla velmi úspěšná, zákazníci ji dobře přijali a dosáhla úžasného počtu zhlédnutí. Přípravy kampaně proběhly bez jakýchkoli problémů a u produkce si dali pozor na každý detail. Vše bylo dodáno včas a podle požadavků. Jsou kreativní, samostatní a je na ně spoleh.”
„Stanovili realistický časový odhad a dodrželi ho. Tým reagoval vždy rychle a flexibilně vycházel vstříc našim požadavkům.”