#Silnějšízážitky

Pomohli jsme České spořitelně rozjet nový brand Silnější zážitky


Naše agentura stála za spuštěním nového brandu Silnější zážitky, který přináší České spořitelně zcela nový rozměr v oblasti komunikace. Tento brand je zaměřený na eventy, kde Česká spořitelna působí jako klíčový partner, a naším cílem bylo dodat těmto partnerstvím emocionální hloubku.

Silnější zážitky: od partnera k zážitku


Ve spolupráci s Českou spořitelnou jsme vytvořili komunikační strategii, která propojuje silné emoce s každou akcí, kterou banka podporuje. Nejedná se pouze o sponzorství, ale o vytváření hodnotných zážitků, které oslovují široké publikum. Prostřednictvím brandu Silnější zážitky jsme propojili eventy s příběhy, emocemi a zážitky, které rezonují nejen s účastníky akcí, ale i s širší veřejností.

Jaký je výsledek?


Díky Silnějším zážitkům má Česká spořitelna možnost ukázat, že je mnohem víc než jen banka. Společně jsme do její komunikace vnesli emocionální prvky, které vytvářejí silné spojení mezi značkou a lidmi. Tímto způsobem banka dokáže oslovit nejen své klienty, ale i širší komunitu, a to skrze hodnotné zážitky, které přináší.

Colours of Ostrava
Smetanova Litomyšl

Za zkoušku nic nedáte

Čas jsou peníze, to víte moc dobře. Základem efektivní komunikace je mít jasný plán, podložený daty. Pomocí naší metody ImpactCalculator™ vám dokážeme vygenerovat jednostránkovou strategii už po jedné konzultaci.

Informační audit

Dotazník nám poskytne klíčové informace o vašem podnikání a strategii

Komunikační diagnostika

Odborně ohodnotíme vaši současnou komunikaci a tržní pozici pro identifikaci zlepšení

Jednostránková strategie

Pomocí ověřené metodiky zkombinujeme vstupní data a získáme efektivní komunikační mix

ImpactCalculator™

Zadejte pár základních údajů a pusťme se do toho.

1/3

2/3

3/3

Zpráva byla odeslána. Děkujeme.
Došlo k chybě. Zkuste to prosím znovu.

Peníze nejsou všechno.
Co říkají naši klienti?

„V HUSTLE nám dlouhodobě pomáhají zvyšovat zásahy. Vedle kreativity a zkušeností v tvorbě videí oceňuji skvělý osobní přístup. Tým reaguje na naše potřeby téměř 24/7.”

Lucie Kryštofková
Česká spořitelna

„Brandová kampaň v podání HUSTLE byla velmi úspěšná, zákazníci ji dobře přijali a dosáhla úžasného počtu zhlédnutí. Přípravy kampaně proběhly bez jakýchkoli problémů a u produkce si dali pozor na každý detail. Vše bylo dodáno včas a podle požadavků. Jsou kreativní, samostatní a je na ně spoleh.”

Pavla Pučková
LAMAX Electronics

„Stanovili realistický časový odhad a dodrželi ho. Tým reagoval vždy rychle a flexibilně vycházel vstříc našim požadavkům.”

Klára Bitto
Makro Cash & Carry