Společně s klientem jsme na podzim 2022 spustili tento projekt od nuly, s jasným cílem – přiblížit finanční zdraví a odpovědnost mladší generaci. Díky pravidelnému obsahu, zaměřenému na aktuální trendy a spolupráci s influencery, jsme profil dostali do povědomí tisíců mladých uživatelů. TikTok České spořitelny dnes úspěšně komunikuje s mladými lidmi ve věku 15–25 let.
Naše strategie se opírá o kombinaci edukativních videí a trendového obsahu, který mladé lidi baví. Zapojili jsme do tvorby populární tváře z TikToku i YouTube, což zajistilo nejen skvělý dosah, ale i silnou odezvu od komunity – 62 % komentářů je pozitivních. Neustále sledujeme, co v online světě frčí, a rychle na to reagujeme vlastním obsahem. Tím udržujeme zájem a zajišťujeme růst sledujících.
Od spuštění profil roste průměrně o 1195 nových sledujících měsíčně a meziročně se nám podařilo zvýšit Index úspěšnosti o 32,62 %. Tento úspěch není jen o číslech – je to o tom, jak se nám daří přivést mladou generaci k tomu, aby přemýšlela o svých financích. Profil České spořitelny na TikToku je příkladem toho, jak kreativita a strategie mohou proměnit i bankovní obsah v něco, co mladé opravdu zajímá.
Čas jsou peníze, to víte moc dobře. Základem efektivní komunikace je mít jasný plán, podložený daty. Pomocí naší metody ImpactCalculator™ vám dokážeme vygenerovat jednostránkovou strategii už po jedné konzultaci.
Dotazník nám poskytne klíčové informace o vašem podnikání a strategii
Odborně ohodnotíme vaši současnou komunikaci a tržní pozici pro identifikaci zlepšení
Pomocí ověřené metodiky zkombinujeme vstupní data a získáme efektivní komunikační mix
Zadejte pár základních údajů a pusťme se do toho.
„V HUSTLE nám dlouhodobě pomáhají zvyšovat zásahy. Vedle kreativity a zkušeností v tvorbě videí oceňuji skvělý osobní přístup. Tým reaguje na naše potřeby téměř 24/7.”
„Brandová kampaň v podání HUSTLE byla velmi úspěšná, zákazníci ji dobře přijali a dosáhla úžasného počtu zhlédnutí. Přípravy kampaně proběhly bez jakýchkoli problémů a u produkce si dali pozor na každý detail. Vše bylo dodáno včas a podle požadavků. Jsou kreativní, samostatní a je na ně spoleh.”
„Stanovili realistický časový odhad a dodrželi ho. Tým reagoval vždy rychle a flexibilně vycházel vstříc našim požadavkům.”