Už se vám někdy stalo, že jste četli fráze mladých lidí na sociálních sítí, kterým jste nerozuměli a cítili jste se opravu staří? Pokud ano, po přečtení tohoto článku to bude pravděpodobně ještě horší. Následující slova vám, doufáme, prosekají džungli tajupných slov gen Z, které najdete nejen na TikToku. FR!
„W“ a „L“ – Tyto výrazy pocházejí původně z počítačových her. "W" znamená "win", tedy vítězství, a "L" znamená "loss", tedy prohra. Lidé je používají k označení úspěchů nebo když je něco dobré (velké W") nebo neúspěchů/když je něco špatné(velké L").
„Rizz“ – Toto slovo se týká zejména mužské schopnosti zapůsobit na ženu. „On má fakt rizz.“.
„W rizz“ a „L rizz“ – Tyto fráze se nejčastěji používají k označení dobrého nebo špatného výkonu, podobně jako "W" a "L" (výhra a prohra).
„Sending me“ – Tj. něco je velmi vtipné nebo zábavné. „This TikTok video is sending me“.
„Caught in 4K“ – Tato fráze se používá k označení někoho, kdo byl přistižen při činu, neboli ve 4K.
„Mid“ – Znamená "middle" a používá se k označení něčeho, co je průměrné, tj. dobré ani špatné.
„Facts“ – Používá se k potvrzení pravdy nebo správnosti.
„💀⚰️😭“ – Tyto emojis se obvykle používají k označení, že něco je tak směšné, že vás to "zabíjí" smíchy.
„Gaslighting“ – Tento termín označuje manipulativní taktiku, kdy se někdo snaží někomu namluvit něco, co není pravda.
„Slaying“ – Také jako "Killing it", v překladu znamená, že někdo něco dělá velmi dobře.
„Seesh“ – Výraz používaný k vyjádření úžasu, frustrace nebo překvapení.
„Let him cook“ – Tento výraz se používá, když někdo chce říci, že by měl někdo jiný dostat prostor k tomu, aby se vyjádřil, ukázal své schopnosti nebo se projevil.
„Bussin“ – Označení něčeho, co je velmi dobré, obzvláště jídlo. Když tedy někdo řekne že jídlo je "bussin", znamená to, že je velmi chutné.
„Stan“ – Tento výraz pochází z písně Eminema "Stan" a odkazuje na obdivovatele, kteří jsou velmi oddaní nebo posedlí určitou osobou, skupinou nebo věcí. Když někdo řekne, že je "stan" někoho nebo něčeho, znamená to, že je objektu velmi oddaný nebo jím určitým způsobem posedlý.
„NPC“ – Toto je zkratka pro "Non-Player Character", termín používaný v videohrách k označení postav ovládaných počítačem. V kontextu internetového slangového jazyka se však může používat k označení osoby nebo věci, která se zdá být divná, bez osobnosti nebo originálního názoru.
„Sus“ – Zkratka pro "suspicious" a znamená to, že je něco podezřelé. Toto slovo se stalo velmi populárním díky hře Among Us.
„She ate“ – Tento výraz se používá, když někdo "zničí" svůj výkon, tedy když někdo vystoupí tak dobře, že to vlastně celé „snědl“. Používá se nejen v tanečních videích.
„Go off queen“ – Vyjadřuje podporu a povzbuzení. Jako byste říkali „ukaž jim.!".
„Only in Ohio“ – Fráze používaná k popisu situace nebo události, která se zdá být tak bizarní, že by se mohla stát jen v určitém místě (Ohiu).
„Living rent free“ – Když něco nebo někdo "žije v hlavě zdarma", znamená to, že o tom člověk neustále přemýšlí, i když o to nestojí.
„Main character“ – Fráze používaná k popisu osoby, která se chová, jako by byla hlavním postavou ve filmu nebo příběhu. To může znamenat že je dramatická, nebo středem pozornosti.
„Side eye“ Když někoho posuzujete nebo hodnotíte, často s negativním podtónem.
„Periodt“ – Způsob zdůraznění bodu nebo uričtého konečného rozhodnutí.
„Spill the tea“ – Tento výraz se používá, když někdo sdílí drby nebo tajnosti.
„Cap“ – Používá se i samotný symbol kšiltovky. Znamená nepravdu, nebo lhaní.
„No cap“ – Znamená to, že někdo nekecá a říká pravdu.
"Understand the assignment" – Tato fráze se používá k popisu někoho, kdo přesně ví, co má dělat a dělá to velmi dobře.
„It's giving“ – Tato fráze se používá zejmna k energii, kterou něco nebo někdo vyzařuje "its giving rich" by znamenalo, že někdo nebo něco působí bohatě.
„LIT” – Toto slovo se používá k označení něčeho, co je opravdu dobré, vzrušující, skvělé.
„Simpin/simp“ – Simp je označení pro člověka, který pro toho, koho má rád, dělá příliš mnoho, projevuje až přílišné sympatie, které nejsou opětovány. Pozornost je často na úkor svých vlastních potřeb.
„Catfish“ – Tento termín se používá, když se někdo na internetu vydává za někoho jiného, často s úmyslem podvést nebo manipulovat s ostatními.
„🤡“ – Emoji klauna se často používá k označení někoho, kdo se chová hloupě nebo nerozumně.
„🤠“ – Emoji kovboje se často používá podobně, jako emoji klauna. Popisuje pocit, když vypádáte šťastně ale reálně jste uvnitř smutní (vyjádření ironie).
„Stan“ – Toto slovo, které je kombinací slov "stalker" a "fan", se používá k označení velmi nadšeného fanouška.
„Ick“ – Toto slovo se používá k označení něčeho, co je nepříjemné, nechutné nebo otravné.
„Red flag“ – Tento termín se používá k označení varovného signálu nebo něčeho, co může naznačovat problém. Je to například vlastnost, která by v druhém člověku mohla vzbudit obavy.
„Be ghosted“ – Tento výraz se používá, když někdo náhle a bez vysvětlení přestane komunikovat s někým, s kým byl dříve v kontaktu.
„W8“ – Zkratka slova „Wait“ – znamenající „počkej“.
„IRL“ – „In Real life“ – V reálném životě. – Velice důležitá zkratka odkazuje ke všemu dění, které probíhá offline – mimo digitální svět internetu.
„ILY“ – „I Love You“ – Miluju tě.
„Fr“ - Zkratka pro "for real", což znamená "opravdu" nebo "vážně".
🧎– Klečící osoba. Symbolizuje prosbu, omluvu nebo také obdiv.
„Valid“ – Něco je platné, přijatelné nebo uznávané.
13th reason“ – Odkazuje na "13 Reasons Why", což je název populárního televizního seriálu. That is my 13th reason – to je můj 13. důvod „to zabalit“.
„Catfish“ – Když se někdo na internetu představuje jako někdo jiný, často pomocí falešných fotografií nebo účtů.
„I can't even“ – „Já z toho nemůžu“. Tato fráze znamená že je něco tak dobré, že jsem z toho odrovnaný.
👍🏼 – Nejčastěji se používá ironicky jako způsob, jak ukázat nesouhlas nebo sarkasmus.
„Yikes“ – Vyjadřuje trapnost, rozpaky nebo šok. Používá se ale i v případech, kdy člověk vyjadřuje lehké z nechucení nebo jako synonymum obratu a „sakra“ nebo „jaj“. Často něco, co je nepohodlné, trapné nebo neobvyklé.
🥺👉👈 – Emojis prstů které se dotýkají značí stud.
Čas jsou peníze, to víte moc dobře. Základem efektivní komunikace je mít jasný plán, podložený daty. Pomocí naší metody ImpactCalculator™ vám dokážeme vygenerovat jednostránkovou strategii už po jedné konzultaci.
Dotazník nám poskytne klíčové informace o vašem podnikání a strategii
Odborně ohodnotíme vaši současnou komunikaci a tržní pozici pro identifikaci zlepšení
Pomocí ověřené metodiky zkombinujeme vstupní data a získáme efektivní komunikační mix
Zadejte pár základních údajů a pusťme se do toho.
„V HUSTLE nám dlouhodobě pomáhají zvyšovat zásahy. Vedle kreativity a zkušeností v tvorbě videí oceňuji skvělý osobní přístup. Tým reaguje na naše potřeby téměř 24/7.”
„Brandová kampaň v podání HUSTLE byla velmi úspěšná, zákazníci ji dobře přijali a dosáhla úžasného počtu zhlédnutí. Přípravy kampaně proběhly bez jakýchkoli problémů a u produkce si dali pozor na každý detail. Vše bylo dodáno včas a podle požadavků. Jsou kreativní, samostatní a je na ně spoleh.”
„Stanovili realistický časový odhad a dodrželi ho. Tým reagoval vždy rychle a flexibilně vycházel vstříc našim požadavkům.”